Модуль 6
Дізналась:
які бувають типи витрат підприємства, як
їх розраховувати;
що таке маркетинг, чотири його основні складові;
Навчилась:
розраховувати за допомогою електронних
таблиць: одноразові витрати, постійні щомісячні витрати, сукупні початкові
витрати та будувати діаграму сукупних початкових витрат;
розміщувати створені на комп’ютері таблиці та діаграму в сервісі
ГуглДокс, публікувати його для спільного доступу та розміщувати посилання в блозі;
Найскладнішим було читання інструкції (Частина 2.
Створення презентації маркетингової стратегії в ГуглДокс. Завдання 1. Прочитайте друге речення вступу. Виділіть жовтим
кольором тільки 2 слова, які вказують що визначає маркетингова стратегія.) Я зрозуміла, що 2 абзац. Можливо !?
Загалом було цікаво та повчально.
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.