вторник, 1 октября 2013 г.

Модуль 7

        Модуль 7, на перший погляд,видався легким, але це тільки спочатку.

Пізніше зрозуміла , що є багато «підводних течій» на сайтах. Потрібно дуже уважно і критично оцінювати ресурси інтернету. Особливо цікавою була інформація про комбінацію літер в кінці доменного імені. Раніше на це не звертала уваги.
 Учнів потрібно навчати критично оцінювати  достовірность та надійность інформації ,розпізнаванню пропагандистських технік з у ЗМІ та Інтернетіі для того, щоб учні усвідомлювали, чи потрібний їм цей сайт для вирішення  навчального завдання.
  Я навчилася вирізняти на сторінці  формальні  індикатори  критично  мислячи.

   Для мене дистанційний курс «Вивчаємо «Підприємництво 2.0» , як «Копілочка знань»
Існує вислів:
„Хто володіє інформацією, той володіє світом”. Дещо перефразувавши його,  можна сказати: „Хто уміє використовувати інформацію, той уміє управляти світом”.
Цей курс допоміг мені впевненіше почуватися перед початком занять з учнями.
       Те, що я чую, я забуваю.
       Те, що я бачу, я пам”ятаю.
       Те, що я роблю, я розумію.
            Ці три прості твердження обгрунтовують необхідність використання активних методів навчання. Дещо змінивши слова великого китайського педагога, можна сформулювати кредо інтерактивного навчання:
       Те, що я чую, я забуваю.
       Те, що я бачу й чую, я трохи пам”ятаю.
       Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти.
       Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок.

       Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.Дякую !
Деяку інформацію я знала, але було багато нового і багато цікавого.
«Для того, щоб вдосконалити розум потрібно більше розмірковувати, ніж заучувати».
Рене Декарт

Дякую !


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.